COVID-19 update

Beste klant,

De verspreiding van het coronavirus Covid-19 leidt nationaal en internationaal tot vergaande maatregelen en beperkingen. Deze kunnen van invloed zijn op de services en diensten van Whirlpool Nederland. Veiligheid en gezondheid staan voor ons altijd voorop.

Productie en distributie: vertragingen mogelijk
Whirlpool Nederland is zich bewust van de verantwoordelijkheid om juist in deze tijd te zorgen voor een optimale beschikbaarheid van huishoudelijke apparatuur. Zo lang de adviezen van overheden en instanties het toestaan staan wij voor je klaar, zodat jij optimaal kunt zorgen voor je naasten. Op dit moment zijn onze productielocaties en logistieke organisatie grotendeels operationeel. Door de toegenomen vraag naar huishoudelijke apparatuur en de beperkte beschikbaarheid van grondstoffen en onderdelen zijn van sommige producten echter tekorten ontstaan. Hierdoor kunnen leveringen aan (web)winkels tijdelijk vertraging oplopen. We adviseren je voor aanschaf na te gaan of een product uit voorraad leverbaar is of dat je mogelijk een langere levertijd kunt verwachten. Zo voorkom je verrassingen achteraf!

Service en reparatie
Onze telefonische klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen 8.00 en 18.00 uur via 076 - 530 64 00. Onze monteurs zijn dagelijks onderweg om consumenten te helpen. Een defect aan een koelkast, kookplaat of wasmachine? Whirlpool Nederland doet er alles aan om je zo snel mogelijk van dienst te zijn. Kan een reparatie even wachten? Dan vragen wij je misschien iets langer geduld te hebben.

Heb je vragen naar aanleiding van dit bericht? Stuur ons een berichtje via info_nl@whirlpool.com.
Via onze website informeren wij je graag over de actuele situatie.